سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ جدید ابی به نام نفس نفس در موزیک مند

Download New Song By Ebi Called Nafas Nafas On MusicMand

دانلود آهنگ جدید ابی به نام نفس نفس

 

متن آهنگ ابی به نام نفس نفس

امروز که محتاج توام جای تو خالیست فردا که میایی
به سراغم نفسی نیست نکن امروز را فردا دلم افتاده زیر پا
بیا ای نازنین ای یار دلم رو از زمین بردار نفس نفس
نفس نفس، نفس نفس، نفس نفس
نفس نفس تو سینه ام عطر نفس های شماست
اگر قابل که بدونی خونه ی دل خونه ی شماست
نکن امروز را فردا دلم افتاده زیر پا بیا ای نازنین یار
بیا ای نازنین ای یار دلم رو از زمین بردار نفس نفس
نفس نفس، نفس نفس، نفس نفس

آهنگ نفس نفس ابی

نفس نفس تو سینه ام عطر نفس های شماست
اگر قابل که بدونی خونه ی دل خونه ی شماست
نکن امروز را فردا دلم افتاده زیر پا بیا ای نازنین یار






تاریخ : سه شنبه 96/11/10 | 9:1 صبح | نویسنده : متین زواری | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.